نرم افزار ریاضیات - Maple 16
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نرم افزار ریاضیات - Maple 16
نوشته شده در سه شنبه 27 اسفند 1392
بازدید : 1367
نویسنده : متین ساق سلیمانی

 

دانلود نرم افزار ریاضیات
[تصویر:  Maplesoft.Maple.16_a.jpg]
Maple 16

نرم افزار Maple بدون شک بهترین نرم افزار ریاضیات است. این نرم افزار توانایی حل معادلات ریاضی، رسم انواع نمودار و گراف، محاسبات جبری و منطقی، محاسبات هندسی، حل توابع پیچیده، و ... را دارد.



به همین دلیل هم هست که دانشجویان رشته های ریاضی و مهندسی همگی با این نرم افزار سروکار دارند.



در این مطلب، جدیدترین نسخه از نرم افزار Maple به همراه سه Addon پرکاربرد آن را برای شما آماده کرده ایم.راهنما نصب [تصویر:  Maplesoft.Maple.16_c.jpg]

نرم افزار Maple در ابتدا توسط گروهی از دانشجویان علاقمند به ریاضی طراحی شد. اما چند سال پیش توسعه و انتشار آن به کمپانی Microsoft واگذار گردید. و از آن موقع بود که Maple کم کم به مشهورترین و حرفه ای ترین نرم افزار برای محاسبات ریاضی و مهندسی تبدیل شد.



مهم ترین کاربرد نرم افزار Maple ، انجام محاسبات و عملیات زیر است:

- ریاضیات عمومی

- جبر خطی

- ریاضیات گسسته

- محاسبات علمی و مهندسی

- محاسبات فیزیک جامدات و سیالات

- مشتقات

- انتگرال

- معادلات ساده و پیچیده

- رسم انواع نمودار و گراف

- هندسه
[تصویر:  Maplesoft.Maple.16_d.jpg]



امکانات متنوع و کاربرد تقریبا آسان نرم افزار، باعث شده تا نرم افزار میپل برای همه کاربرد داشته باشد. از دانش آموزان دبیرستانی گرفته تا دانشجویان رشته های تخصصی ریاضی و فیزیک.



در این مطلب، علاوه بر نسخه های 32 و 64 بیتی نرم افزار Maple، سه افزونه (Addon) پرکاربرد آن را نیز برای شما آماده کرده ایم.

این سه Addon عبارتند از:

Block Importer

Global Optimization Toolbox

Grid Computing Toolbox


نسخه جدید این نرم افزار محاسبات ریاضی، یعنی Maple 16 را دانلود کنید: دانلود نسخه 32 بیتی - با حجم 1.3 گیگابایت دانلود نسخه 64 بیتی - با حجم 1.3 گیگابایت دانلود افزونه ها - با حجم 885 مگابایت منبع:

http://math-room.ir






مطالب مرتبط با این پست
.